Věnuje se intuitivní pedagogice, je spoluautorem knih Jak se učí živě, Kdyby lidi byli stromy a zakladatelem stránek digideti.cz Jan Kršňák sdílí s rodiči i pedagogy rady a inspiraci, jak postupovat s výchovou dětí pobíhajících digitální krajinou.
Jak se mění identita dnešních dospívajících, kteří si život bez přístupu na Internet nedokáží představit? Jak obrazovky ovlivňují jejich myšlení, komunikaci a vnímání sama sebe? Jak se stávat plnohodnotným dospělým v digitalizující se společnosti?
Změny, které prožíváme, jsou vážnější než kyberšikana či neslušné chování na Internetu. Během dospívání je ve hře ztráta sebevědomí, rozplynutí sebedůvěry a spokojenosti či zmizení pocitu smysluplnosti. Digitální puberta je složité období, kdy se hodí přemýšlet o současném světě a také o tom, co znamená být člověkem.
Setkání obsahuje mnohá upozornění na nebezpečí skrývající se v digitálním prostředí, ale varování před všudypřítomnými hrozbami nejsou jeho hlavní náplní. Tou je zamyšlení nad vlivem technologií na náš každodenní život a vnímání sebe sama. Během setkání se dostává na osobnější témata, jako jsou strach, nejistota či konkrétní pocity ohrožení.
Beseda může obsahovat i pohybové hry, jež účastníkům vedou pozornost směrem k prožívání svého těla a svých pocitů, žáci se během dvou vyučovacích hodin setkají s vlastním nitrem a nahlédnou nové aspekty svých digitálních životů.
Přihlaste svou školu či třídu na přednášku pohodlně online »»» Stáhněte si přihlášku zde